گروه اقتصادی: نمایشگاه فروش بهاره در ۵ منطقه و طرح فروش فوق العاده در سطح ۵ هزار واحد صنفی تهران طی اسفند‌ماه امسال برگزار می‌شود.

رئیس شورای اصناف کشور به خبرنگار ما گفت: امسال نمایشگاه‌های فروش بهاره در 5نقطه شهر تهران شامل بوستان ارم، حکیمیه تهرانپارس، مصلای تهران، فرهنگسرای خاوران و بوستان ولایت طی روزهای 7تا 17اسفند‌ماه برگزار می‌شود. همچنین این نمایشگاه‌ها درسایر نقاط کشور از5تا 25اسفند‌ماه به‌تدریج بر پا شده و از ساعت 10تا 22 پذیرای متقاضیان است.

قاسم نوده فراهانی با بیان اینکه امسال برپایی نمایشگاه‌های فروش بهاره با توجه به ثبات و آرامش حاکم بر بازار با ارائه تخفیف‌های واقعی بیشتری همراه خواهد بود، تصریح کرد: در این نمایشگاه‌ها، اقلام مورد نیاز شب عید مردم مانند کالاهای اساسی، آجیل و خشکبار، پوشاک، کیف و کفش، مواد پروتئینی، شیرینی و شکلات و... از محل کالاهای تولید داخل و با تخفیف 20تا 25درصدی عرضه خواهد شد و در نمایشگاه مصلای تهران بیشتر عرضه مستقیم مواد غذایی را شاهد خواهیم بود. نوده فراهانی همچنین از اجرای طرح فروش فوق العاده در سراسر کشور از هفتم تا پایان اسفند‌ماه امسال خبر داد و افزود: در این طرح 5هزار واحد صنفی در سطح شهر تهران مشارکت دارند.

کد خبر 248847
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز